Dairy goes digital

To really engage with consumers and hold their attention, an app or digital tool is the way to go. Castello’s new Cheese Board Builder is an online interactive tool that helps consumers pair Castello cheeses with foods and beverages based on their taste and dietary preferences. Castello is a brand of Arla Foods USA.

The digital tool enables consumers to create personalized cheese boards based on their preferences.  This includes whether they enjoy bold or mild flavors, traditional or unexpected pairings, and creamy, blue or aged cheeses. They can also indicate if the board should be gluten-free, vegetarian, low-sugar or non-alcoholic.To read more, click HERE.

 

Published on Mon, 25th Jul 2016 - 08:23

Recent Posts

12 Junie 2019

Die tweejaarlikse Grootkuddekonferensie het onlangs in Port Elizabeth plaasgevind en is deur die meeste mense in die 20 jarige bestaan van die Konferensie bygewoon. Dr Chris
Read More

23 Mei 2019

Tydens ’n televisie-onderhoud op Grootplaas het Barbara Bieldt vertel hoekom dit vir die MPO belangrik is om saam met meer as 70 lande wêreldwyd dié dag
Read More

23 Mei 2019

Die Melkprodusente-Organisasie het hulle Rentmeesterskaptoekennings vir 2019 afgeskop met ‘n beroep aan rolspelers in die suiwelbedryf om melkboere te nomineer vir die kompetisie. Barbara Bieldt van
Read More

25 April 2019

Die opleiding van werkers is ’n belangrike aspek van enige boerdery wat dikwels agterweë gelaat word. Corlia Oberholzer, MPO opleidingsbestuurder, het in ’n televisie-onderhoud op Grootplaas
Read More